Frågor & svar

Nedan hittar ni några av de vanligaste frågorna vi får. 

Erbjuder ni installationstjänster?

Ja, RoboService erbjuder professionell installation av robotgräsklippare för alla typer av grönområden. Våran expertis säkerställer att gräsklipparen är optimalt installerad för att leverera ett perfekt resultat.

Vi är en auktoriserad serviceverkstad för:

Honda, Yarbo, Mammotion, FJDynamics och Mowrator.

Utöver det erbjuder vi service och reparationer för många andra märken, bland annat:

Gardena, Husqvarna, Stiga, Stihl, RoboMow, Segway, Bosch, Kress, Worx, Lyfco med flera.

Oavsett fabrikat kan du kontakta oss för felsökning, reservdelar eller reparation.

Ja, RoboService erbjuder vinterservice och vinterförvaring, vilket innebär en grundlig översyn och nödvändigt underhåll inför vintern samt trygg förvaring under den kalla perioden.

RoboService erbjuder professionell service och reparation av robotgräsklippare i sin välutrustade verkstad. Vi erbjuder ett brett sortiment av reservdelar till de flesta stora märken, vilket gör att du enkelt kan reparera din robot själv. Våran service inkluderar noggrann felsökning, byte eller slipning av knivblad, byte av tätningslist, grundlig rengöring och mjukvaruuppdatering.

Ja, RoboService erbjuder ”RoboLeasing” så att ni inte behöver tänka på installation, service, vinterförvaring, knivbyten eller försäkring. Allt ingår i vår leasingpaket, vilket gör det kostnadseffektivt att använda en robotgräsklippare på fotbollsplaner eller större grönytor.

Ja, RoboService erbjuder tjänster och produkter anpassade för företag och föreningar. Vi är en del av Adda-avtalet, vilket gör det enkelt och smidigt för kommuner och offentliga verksamheter att handla upp deras tjänster och produkter.

Vi erbjuder betalning via kort (Visa/Mastercard), Swish och Klarna.

Ja, vi samarbetar med Klarna, vilket gör att du enkelt kan delbetala ditt köp på det sätt som passar dig bäst – antingen genom fast månadsbelopp eller flexibla avbetalningar.

Ja, du har 14 dagars ångerrätt enligt distansavtalslagen. Produkten ska vara oanvänd och i originalförpackning. Kontakta oss så hjälper vi dig med retur och eventuell återbetalning.

Normalt sker leveranser inom 1–7 arbetsdagar, om inget annat anges. Eventuella förseningar meddelas via e-post.

Fraktkostnaden tillkommer enligt aktuella priser vid beställningstillfället. Vid köp över 30 000 kr erbjuder vi fri frakt inom Sverige.

Produkten måste vara oanvänd, i originalförpackning och i samma skick som vid mottagandet.

Fyll i kontaktformuläret och välj returnera en produkt på vår webbplats och bifoga en kopia av kvittot.

Kunden står för returfrakten.

Hittar du inget svar på din fråga? kontakta oss!

Få 500 kr rabatt på din första order!

Registrera dig för att ta del av exklusiva erbjudanden och spännande nyheter från RoboService. 

Gäller endast på robotgräsklippare och kan ej kombineras med andra erbjudanden eller rabatter.

Genom att registrera dig godkänner du att ta emot e-postmarknadsföring från RoboService.

Din Rabattkod:

roboservice500